Contact Tracing (Call-Center) Agent (FR/EN/NL) 2020 –

(10.2020-to date)

Employers: N-Allo via Unique Interim (08/21-)

Callexcell via LEM Interim (10/20 – 07/21)

Skills: Adaptability • Attentive listening • Empathy • English speaking • Impeccable phone manners • Well informed • Native French-speaking • Organization • Patience • Positive attitude • Timeliness • Willing to go the extra mile

Vaardigheden: Aanpassingsvermogen • Aandachtig luisteren • Empathie • Engels spreken • Onberispelijke telefoonmanieren • Goed geïnformeerd • Moedertaal Frans • Organisatie • Geduld • Positieve houding • Tijdigheid • Bereid om een stapje extra te zetten

Compétences : Capacité d’adaptation • Écoute active • Empathie • Anglais parlé • Bien informé • Français langue maternelle • Organisation • Patience • Attitude positive • Respect des délais • Volonté d’en faire plus

Role: Covid-19 Prevention Advisor

Functie: Covid-19 Prevention agent

Rôle: Agent de prévention de la Covid-19